This is where I keep interesting links I find on the Web; to read when I have the time, if that day ever comes.... If you are offended by any of the links I have added, so be it. I really couldn't care less... It is what it is and that's all there is to it! However, always remember to deduct half of everything you read and take the remainder with a huge grain of salt! One more thing; "anything is possible, nothing is impossible"....
Herregud vad vinklat och vidrigt det var. Rena islamistpropagandan. Skam att man visar sådant överhuvudtaget. Precis som om israelerna bombar för skojs skull, bara för att jävlas lite. Dessa galna muslimer är ute efter att slakta och mörda alla judar i hela världen, det står till och med i deras Koran att alla judar ska dödas. Dom är som Hitler hela högen. Jag har full förståelse för att Israel vill försvara sig.
ReplyDeletePK-patrasket hyllade dokumentären igår kväll på Twitter. Knappast att man blir direkt förvånad.
ReplyDeleteNej, den svenska PK-eliten står helt på islams sida.
ReplyDeletePKisterna i ett nötskal! Ingen hjärna m.a.o.
ReplyDelete